Eftermiddag full med bus



Mikaela fick visst inte nog av oss igår då hon tillbringade eftermiddagen här, så hon ville leka idag med till min och även barnens stora glädje :)



Vi började på café paus där det blev lite lunch intagen och sen knatade vi vidare till lekparken där båda barnen hittade en varsin lekkompis :)



Devin har blivit så duktig nu så han vet hur man får fart själv på gungan, han kom på detta för ca två veckor sedan men den filmen jag filmade då glömde jag lägga in :) Skönt att slippa putta på fart iaf!



Skateparken hann vi med också. Devin var ju tvungen att visa hur duktig han blivit :)



Devin är så duktig nu och vågar testa en massa som de stora grabbarna i parken gör ;) Eller ja, han tycker att han gör det iaf och utan träning så lär man sig ju inte!



Mammas lilla skaterboy!! :)



Kommentarer:
Postat av: Nathalie - Medinas`s mamma

vET inte, deras priser är så haha :p

Kan ha och göra med att jag ska ha anatomiska implantat, dom brukar vara lite dyrare :p



vad ska du betala?

Postat av: * Linda med Cazandra *

Hej gumman. Det var längesen vi snackade :) Allt bra med er alla? Imorgon fyller du och jag år :) Trevlig midsommar önskar jag er och ha en underbar födelsedag imorgon :) Kramar

2011-06-24 @ 20:28:01
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/lindas/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Jätteduktig!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits