11-11-11 GRATTIS DEVIN!!!! ♥

Min stora fina prins blir 4 år idag!!! Hurra hurra hurra!!!



På morgonen började vi med en sång och paketöppning även om han inte hade någon lust med något av det direkt då eftersom han bara vill vara tre år och INTE vill fylla fyra. ;) Åldersnojja redan!



När han öppnade paketet med en ny Nova Star tröja i sa han "åhh precis en sån tröja som jag önskat mig". Det är ju bra att han tror han önskat sig allt han får ;) Hihi! Han har haft på sig den största delen av dagen sen faktiskt. 



På första bilden här ser man lyckan från båda barnen när de ser Lightning McQueen i paketet :) Så idag har vi minsann pusslat!!

Grattis älskade Devin på din dag!!




Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

SStorkillen då, GRATTIS på Devins stora 4 års dag! :)

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Stort grattis igen sötnos <3 Även fast du inte ville prata med mig på telefonen ;)

Postat av: Elin

Grattis Devin :)

2011-11-11 @ 19:02:01
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits