4 år....



Kan inte riktigt fatta att jag varit mamma i 4 år nu. Låter så mycket, fast ändå så lite. Men tänker jag till de flesta som gick i min klass är det ju inte många som har barn än inte. Varit fyra år som i en berg- och dalbana! Prinsen har verkligen prövat mitt tålamod och emellanåt kan jag erkänna att jag verkligen velat rymma hemifrån och nästan undrat varför man skaffade barn!? Men jag är nog inte ensam. Medan andra stunder sitter man med tårar i ögonen för han är så himla underbar och kommer och säger hur mycket han älskar mig ♥ Då glömmer man allt det jobbiga för en stund och inser vad kärlek verkligen är. 



Du har lärt mig så mycket min lilla prins och jag älskar dig sinnessjukt mycket även om du kan driva mig till vanisnne emellanåt ;)



Kärlek ♥

Snart är du storebror igen och du kommer bli den bästa storestorebror som finns :) När du kom med din snutte och sa att du ville ge den till bebisen i magen smälte jag verkligen. Älskade skitunge!! :)



Kommentarer:
Postat av: marie - från en prematurmammas hjärta -

Fint skrivet! :D ja 4 år som mamma fantastiskt!

Postat av: Mikaela

Åh börjar nästan grina nu juh.. Du är en sån otroligt bra mamma Sandra och jag beundrar dig verkligen!

2011-11-13 @ 00:33:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits