Minikalas

Eftersom min mamma och pappa inte skulle kunna komma på kalaset som är idag, kom de förbi en sväng igår eftermiddag istället och firade storprinsen :)



Får lite paket :)



Jätteroliga räkne/abc-böcker fick han. Nu kan han lära sig ännu mer än han redan kan :)



Kan säga att jag hade en nöjd grabb som fick en ficklampa! Inte vilken ficklampa som helst heller utan en Lightning McQueen ficklampa!!



Ännu ett pussel :)



Presentskörden från igår :) Tröja, ryggsäck, räknebok, acb-bok, ficklampa och cars-pussel!
Ryggsäcken fick han från farmor som tittade förbi en snabbis innan läggdags.

Tack säger Devin!



Kommentarer:
Postat av: Maria - Mamma till tre

Tack =)

Nej hon var inte så liten, nästan tre veckor tidig var hon, föddes V 37+3, så jag vågar knappt tänka på hur stor hon hade varit om jag gått tiden ut =/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits