Show Your Heart

Helgen har tillbringats i Sollentuna tillsammans med fantastiska kollegor!! Alla stjärnkonsulter var nämligen inbjudna dit för utbildning, och shit så häftigt det var!! :) Kan ni tänka er att jag har gått runt i högklackat, strumpbyxor, kjol, kavaj och smink hela helgen eller!? Nej, det kunde jag tänka mig att ni inte kan tro på. Men så är fallet och vet ni vad? Jag gillade det!!



Här är topp fem! Där skulle man ju själv vilja sitta!! :)



Parad för alla med röda jackor!! 



Lite fika i pausen ;) MUMS!!

Utbildningarna var helt fantastiska och man har fått många kloka ord med sig att tänka och fundera på. Kan ju säga att man iaf känner sig ganska taggad nu :)



Var ju hjärttema i år och vi hade alla ett hjärta på oss med en bokstav i och tillsammans bildade vi ordet VÄRMLAND♥ :)



Lilla söta Mickis med tentaklerna på huvudet ;) Haha!



Middagen på kvällen!!

Jag vann en lottning där och fick en jättebra väska så jag kan sortera alla make up produkter nu!! Perfekt ju :)



Så jäkla god frukost på morgonen! Jag skulle absolut kunna vänja mig vid ett sånt här liv liksom ;) Mumma!



Lunchen var det ju heller inga fel på. Herregud så gott alltså!

Har lärt mig så sjukt mycket nu så jag ångrar absolut inte att jag åkte. Var ju bara stjärnkonsulter som fick åka och det lyckades jag minsann bli på 3 veckor fast alla andra har ett kvartal på sig :) Heja mig!



Fina gåvor får man också :)



Smarta väskan jag vann så jag kan ha lite bättre koll på saker och ting :)

Åhh jag har haft det så himla bra faktiskt!!



Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Åh, vilken härlig och rolig helg du haft :)

Postat av: Jenny

Vill se en bild på dig från helgen ju! :)

2011-11-20 @ 21:43:42
Postat av: Cissi

Åh, vad roligt :)

Men jag vill också se en bild av dig ju :)

2011-11-21 @ 16:54:54
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Låter som en toppen helg! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits