Twiday!!



Yaaaay! Idag är det äntligen dags att bli fjortis igen och gå på twilight!! :) Marie kommer hit vid halv tre och sen kommer Sandra och hennes tjej och hämtar upp oss typ 14.40 för att bege oss mot bion som börjar 15.30!! :D Ska bli superkul och mjukiskläder är ett måste när man ska vara på bio så länge. Förra gången var det bara tre filmer på rad och då trodde jag att jag inte skulle palla vara vaken, men det var inga som helst problem. Denna gången är det fyra filmer och jag är en schleten, gravid 2-barnsmamma ;) Men ska nog gå bra även denna gången hihi! Jag och Marie har bokat extra sköna, breda stolar på biografen så man ska kunna sitta skönt. Filt ska med också!

Ha en trevlig dag alla andra som inte ska iväg på Twiday :)



Kommentarer:
Postat av: Alfva

Haha, vilken cool idé! Hoppas du håller dig vaken! ;)



Sv: Njae, den går väl inte att använda alltöfr länge kan jag tänka mig - men A flyttade in i eget rum när hon var 3 månader lite drygt (hon blev störd av oss). Och just därför vill väl den här sova med oss tills hon blir 25.. :D

Postat av: Elin

Ha så kul :)

2011-11-15 @ 13:33:21
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

hahaha jag packade filt också och tony trodde jag skämtade med han;) Ska bli sååå kul. Sett fram emot detta i evigheter. jajamensan mysbrallor är ett måste!!

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Ne, visste ju inte ens om ida kom in :)

2011-11-15 @ 14:16:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Maria - Mamma till tre

Åh, vad jag blir avundsjuk!

Jag o syrran skulle oxå iväg hade vi planerat, men så kom ju Alva lite tidigare än hon skulle så det var bara att ändra planerna det.

2011-11-16 @ 18:12:02
URL: http://o0misa0o.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits