Dopet

Nu ska vi se om jag kan få in lite bilder ifrån dopet då :)
 
 
Levis sa inte ett knyst under hela tiden, han är en så snäll, nöjd och duktig bebis så det finns inte :) Han ville till och med leka med vattnet haha. Om ni undrar var Devin är så satt han snällt på en stol och tittade på som alla andra :)
 
 
 
En av tårtorna. Hade denna blåbärstårta och sen en jordgubbs och sen hade jag gjort 4 egna daimtårtor också :) -mums-
 
 
Levis gudföräldrar; Jenny, Lise och Andreas :)
 
 
Vi :)
 
 
Fina Jenny med min fina Levis :)
 
 
Mitt hår bakifrån som Davids bror Pontus gjort iordning så fint :)
 
 
Doppresenter :)
 
Det vart tyvärr inte alls många bilder från dopet, men så blir det när det är jag som håller i det.. Jag är ju annars den som håller i kameran liksom ;) Ska försöka få lite bilder på doppresenterna också, men det kommer senare isf.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Tusen tack tör att vi fick komma!var jättetrevligt:D

Postat av: Emelie

Fina ni va allihop!

2012-07-26 @ 20:23:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits