Ingen stor bebis inte..

Idag var det dags för 5-månaderskoll på BVC! Egentligen var det ju sprutdags också, men eftersom han går på penicillin just nu så får sprutorna vänta tills 6-månaderskollen istället.
 
 
Vikt: 6425 gram
Längd: 65 cm
 
Det är verkligen ingen stor bebis jag har inte, ungefär som Vilde var när han var 3 månader haha :) Men han är väldigt glad och nöjd, så jag tror inte det går någon nöd på honom inte! Han har sen 2 dagar tillbaka helt plötsligt börjat acceptera flaskan så nu får han lite ersättning om dagarna också. Ganska skönt att kunna trappa ner på amningen nu :)
 
Våran älskade lillskit ♥
 
 

Kommentarer:
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Alldeles perfekt!:)

Svar: Det kommer han alltid vara i mina ögon oavsett :)
Sandrah

Postat av: Angelica

Så söt!
Svar: Nej jag har inte kunnat ammat nån av barnen. Dålig mjölk ko:(

2012-07-31 @ 22:26:01
URL: http://kixooo.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits