Något skumt med detta..

För ett tag sedan provade jag dessa byxor för att se om jag kunde ha dem. Eller ja, rättare sagt, David tog fram dem och tyckte jag skulle ha dem på mig.. Jag kunde inte ha dem då! Fick pressa igen knapparna och de satt nästintill tight i benen och det gick jag inte med på eftersom det ska vara pösbyxor som ska sitta löst.
 
 
Nu kan jag inte ha dem för att jag tappar dem istället!! Jag tror David varit där och bytt ut dem till större storlek faktiskt för jag kan inte ha gått ner så mycket i vikt.. det syns ju ingenstans! Fortfarande lika stor och sladdrig i kroppen, så detta med de här byxorna är verkligen ett mysterium som jag inte förstår mig på..
 
 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Snälla sluta gnäll..

Svar: Du behöver inte läsa om du inte vill! :) Min blogg och jag gnäller hur mycket jag vill!
Sandrah

2012-07-30 @ 00:18:25
Postat av: Helen

Det måste ju kännas skönt!
Ser ju inte ut som du har några 10 kilo som "måste" bort. :)

Ha en skön dag
Kram

2012-07-30 @ 07:58:48
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Inser du inte nu att du gått ner massa så är du ju knäpp ;)

Postat av: Emlan

nej förstår du dig inte på att du faktiskt tappar vikt av att äta bra och träna så borde du sluta med det, då är det ju lönlöst om du inte själv har vett nog att se det på din egen kropp...
Det är väl klart som korvspad att byxorna trillar av då!

2012-07-30 @ 19:15:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits