Fitnessfighten - Dag 27

Nu är det nääära slutet alltså! Bara tre dagar kvar :) Idag körde jag extra hårt på passet tyckte jag iaf, en annan hade säkert inte tyckt det men jag var helt slut och det är ju det som är huvudsaken.
 
Ska bli spännande att se slutresultatet för denna perioden på lördag även om det inte är slutresultat totalt eftersom jag har mer att gå ner, men ändå :) Kul om det syns någon skillnad. Jag själv känner mig lite viktblind för jag tycker inte det syns ett skit på mig :/
 
Nu jävlar kör jag!!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Gud vad duktig du varit! Känns det som om du fått rutin på tränande efter en månad med träning eller längtar du bara tills det är över? :-)

Svar: Det känns som man börjat få in lite rutin och jag kommer ju inte sluta träna sen bara för att månaden är över :) Jag har alltid tränat mer eller mindre.
Sandrah

Postat av: Jenny

Det syns Sandrah!! Du är så duktig <3

2012-06-27 @ 22:43:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits