Badhuset

Barnen har länge frågat om badhuset så idag beslöt vi oss för en tripp dit eftersom det ändå inte var fint väder eller fanns något annat inplanerat :) Till och med jag hoppade i badet fast det var efter mycket om och men och tårar hemma framför spegeln. Fy alltså!! Barnen var iaf goa och sa "du är så fin mamma, vi älskar dig jättemycket" och det hjälpte ju på traven. De såg dock inte min ångest och tårar innan ska tilläggas!

Vi hade jättekul. Devin och Levis var som galningar i vattnet :) man skulle kunna tro att Levis varit på badhuset hundra gånger men idag var bara hans andra besök. Han sprattlade, dök och kastade sig i från kanten - helgalen! Devin var precis likadan. Vilde däremot tar det alltid lugnt vid vattnet och vill absolut inte hamna under ytan utan kramlar sig gärna fast på oss vuxna eller håller i kanten. Men rutschkanan den åker han!!!

Var tre trötta men nöjda barn efter det besöket vill jag lova :) innan hemgång åts lite glass också!




Kommentarer:
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt och Lillebror

Åh vet hur det där känns, ångesten över badhus. Synd att man ska känna sådär för det är ju riktigt mysigt med bad, spec när man ser lyckan hos barnen. Tycker du var väldigt modig som kom i vattnet fast du tyckte det var jobbigt!!

Jag kom tyvärr inte i vattnet när vi var iväg men nästa gång ska banne mig jag också i äve om det är jobbigt :)

Hoppas allt är bra med er

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Härligt! var evigheter sen jag var där nu!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits