Jag vann!

Haha idag vann jag kampen mot mig själv på träningen! Jag hade ingen lust alls, var sur och grinig + att jag hade glömt min vattenflaska.. Ingen vidare bra kombination liksom! Min kropp försökte övertala mig hela tiden att den inte orkade eller hade lust, att jag kunde ge upp för jag ska ju ändå dit imorn igen, men jag är ta mej tusan ingen quitter!! Jag tog mig igenom passet och det kändes såå bra när det väl var klart :) Riktigt gött med en-ben-knäböj också så man blir lagom skakis i benen sen!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Erica

Braaa där!! :D

Svar: tack :) har inte blekt dom, använder en blå withening tandkräm från pepsodent. Har använt den morgon och kväll i ett halvårstid :P men den funkar ju sakta men säkert!
Använder foundation från Maybelline, dream satin liquid (bästa!!), loreals concealer som är som en penna, compact puder och rough från H&Ms egna märke. Mascara extra volume från loreal. Alltid den lilla rosa abdiktskrämen från garnier som primer :)

Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Heja heja heja!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits