Speeeedad!

Herregud alltså! Idag innan träningen så drog jag i mig en Celcius, eller jag drack faktiskt inte ens hela.. Men shit alltså så speedad jag vart! Stod på burken sen såg jag att det var hög koffeinhalt i och var man inte van koffein skulle man dricka lite försiktigt haha! Jag som aldrig får i mig koffein annars vart ju som en duracellkanin rent utsagt!
 
Men det blev ju några personbästa som sattes idag iaf och det var skönt med en sån energi under träningen :) Man var inte helt slut efteråt ens utan kändes som jag skulle kunnat kört tre pass till efter varandra, galet! Så vill jag ha en riktig energiboost innan träning är det alltså en sån jag ska dra i mig ;) Jag var iaf svett som en galen gnu även om jag hade energi kvar! Gött gött!!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Mamma

Kan vara bra att ta innan man ska städa tex
Kram

2012-09-17 @ 14:36:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits