10 aug 2005

Idag gick jag till skolan för att träna ganska tidigt :) Körde lite intervallträning och sen lite core.. Det var gött! Ikväll bli det aeroboxing igen, härligt det.

 

Annars har jag inte gjort någonting idag.. Sitter och väntar på att psykologin ska börja klockan tre.

 

Bye..

 

Senare:

Vi snackade om lite mer psykiska sjukdomar idag på psykologin och sen om lite behandlingar och mediciner som kanske kan hjälpa mot de sjukdomarna. Ganska intressant faktiskt. Men mycket bieffekter på alla dessa konstiga mediciner som de hittat på.

 

Har iaf nyss tränat aeroboxing. Det är fan riktigt bra träning det :) Sånt måste de ha när jag kommer hem till Sverige igen så jag kan träna det. -kul-

 

Bye..

 


Kommentarer:
Postat av: Soma

Hej älskade vän
hoppas allt är bra!
och snälla du tränar ju så mkt vännen
vet du sandrah, jag äter alltid knäckebröd med smör och räkost nu:P haha... det är ju redigt gott tss.... skriv tillbaks please!!

Postat av: Soma

Hej älskade vän
hoppas allt är bra!
och snälla du tränar ju så mkt vännen
vet du sandrah, jag äter alltid knäckebröd med smör och räkost nu:P haha... det är ju redigt gott tss.... skriv tillbaks please!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits