15 aug 2005

Lördag:

Var på inflyttningsfest hos Anders, Marianne och Rune. Var ganska kul och kom väldigt mycket folk :) Jag fick dock ta hand om lille Row på slutet för han var alldeles för full stackarn.

Efteråt gick alla ut till en klubb, men jag gick hem. Klubbar e inte riktigt min grej.

 

Söndag:

Gjorde ingenting vettigt förutom att handla på hela dagen..

 

Idag:

Försov jag mig och skulle skynda mig iväg till skolan för att hinna med yogan. Men bussen var 20 min försenad så jag hann inte :/ Jag kom mitt i och då var det ingen idé tyckte jag, så jag gick 1 timme på fatburning programmet istället. Hann faktiskt gå 6,75 km :)

När yogan var slut kom faktiskt han som håller i det fram till mig och frågade vad som hände idag när jag inte var med.. o han hoppades att jag skulle va med nästa gång :) Hoppas jag med. E nog bra med yoga.

 

Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag heller.. Eller just nu sitter jag och pluggar psykologi och det är ju ganska vettigt iaf.

 

Bye..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits