17 aug 2005

Tisdag:

Världens skitdag.

Skola hela dagen, men det var ganska okej ändå. Efter det gick jag till gymmet och där hade de bänkpresstävling så jag fick heja lite på Anders som var med, men tyvärr vann han inte. Tränade lite grann på gångbandet och cyklade lite, sen gick jag hem.

På kvällen gick jag på bio och såg på The Wedding Crashers. Det var en jävligt bra film faktiskt och det var skönt att få skratta lite!! För skratta gjorde man faktiskt nästan hela filmen. En film som måste ses helt enkelt!

Efter bion gick vi till Kerstin för hon hade tydligen fest eller något liknande. Den var typ död när vi kom dit så jag skulle gå hem. Row och Anders följde mig hem och kollade på min lägenhet, men stack sen ut med Andreas och Johan till någon klubb.

Jag hade ingen större lust till något sånt och dessutom var jag trött.

 

Idag:

Ledig från skolan för att det är "ekka" här eller vad det heter. Jag tror det är därför vi är lediga iaf, eller kanske inte. Skitsamma vi har iaf lov idag :)

Så idag har man inte gjort mycket..

 

Bye..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits