18 aug 2005

Var visst public holiday vi hade igår, men jag vet inte varför :)

 

Idag har jag gått på lektion, men den va inte så rolig idag. Handlade om synen och alla sinnen på bebisar när de föds, det var intressant, men inte så kul att lyssna på.

 

Efter det gick jag till skolan, och där mötte jag Christian o hängde med han ut o snacka lite o kolla på när han käkade sina jävla bönor som han alltid äter. Kan inte vara nyttigt de där inte :)

 

Sen gick jag till träningen iaf och gick tre kilometer på fatburning. Det var inte så mycket, men jag orka inte mer idag för jag var så hungrig. Gick hem o åt lite mackor istället.

 

Sen har jag pluggat lite nu och läst om det som snackades om tidigare på lektionen idag eftersom det var en "exam topic" och kan vara ganska bra att ha koll på då.

 

GRATTIS Love och pappa som fyller år idag!!! :D -kasta ballonger på-

 

Bye..

 

 


Kommentarer:
Postat av: Anonym

bra att du är så duktig med skolan, tror du passar bättre på högskola än gymnasie.. Jaja saknar dig i sverige.. Hej

2005-08-18 @ 18:58:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits