22 aug 2005

Idag har jag varit och tränat yoga igen, för denna gången missade jag den inte :) Det är verkligen riktigt jobbigt.. Känner det nu, och nu är det massa många timmar sen jag var på det.. Men är väl bra för något kan jag tänka mig, om inte så blir jag väl iaf vigare hoppas jag.

 

Annars har jag inte gjort mycket idag.

Handlade lite spaghetti på burk förut och sen har jag jobbat lite mer med min assignment. Den är så jobbig :( På svenska hade det varit hundra miljoner gånger roligare. För nu vet jag inte riktigt hur jag ska skriva och uttrycka mig. Hoppas jag får godkänt på det iaf. Annars åker jag hem!!

 

Städade lägenheten med Andreas och Johan nu iaf. Det behövdes.

 

Bye..

 


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Mycket städa blir det....

2005-08-22 @ 15:35:35
Postat av: Anonym

Kanske du skulle göra Din blogg på engelska, för att öva lite mer på språket....

2005-08-22 @ 15:36:47
Postat av: Anonym

hmm vet ej om detta är ett vettigt råd eller inte.. men du kanske kan skriva uppgiften på svenska och sedan översätta den efter förmåga sedan? så får du texten klarar för dig utan att förvirra dig i språket..

Bra att ni städat :) Vet hur stökigt du kan ha det annars..

Och vighet är ju bra -tycka- ;)

2005-08-22 @ 17:26:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits