3 aug 2005

Idag har jag varit på psykologilektion och vi snackade om psykiska sjukdomar. Är hur intressant som helst, men kanske inte så kul egentligen.

 

Har köpt "Developmental Psychology" boken nu också för hur mycket som helst, så nu har jag iaf att göra i helgen. Måste läsa ca 200 sidor för att komma ikapp tills där vi är nu. Kommer vara hur jobbigt som helst, men jag måste verkligen vara ikapp eller helst lite för de andra för att fatta vad det snackas om :)

 

Var nyss och tränade AeroBoxing med Row och Marianne :) Det var ganska kul. Man skulle springa runt till olika stationer och boxa säcker, eller hoppa hopprep eller cykla, ja en hel massa. Så det var bra träning för hela kroppen. Kommer jag nog fortsätta med hoppas jag.

 

Men nu ska jag hem och läsa och äta..

Bye..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits