5 aug 2005

Kutade iväg till skolan supertidigt idag, o där är inte en jävla pers. Alltså har jag gått upp halv sju i onödan!! -suck- Satte mig på bussen tillbaka till Gardens Point igen, men vad gör den då.. Jo den kör en helt annan väg. Ett tag trodde jag att jag satt mig på bussen till Carseldine som är tredje QUT campuset, men så var det inte. Bussen tog bara en helt annorlunda väg än vanligt.

 

Nu ska jag nog hem och sova lite till för jag är otroligt trött. Och ikväll ska jag på inflyttningsfest om jag orkar på Kangaroo Point :)

Bye..

 

Blev inte mycket sovande för min del, för Groll eller Christian som jag tror han heter undrade om jag ville äta något medtaget i Botanic Gardens. Jag tog med mig min pastasallad som jag gjort o han en burk baked beans sen satte vi oss där i solen o käkade o snackade skit. Var otroligt mycket arga myror där vi satt så vi fick flytta oss minst tre gånger innan vi hittade ett bra ställe, men då var vi så törstiga så vi gick iaf. Vi köpte en varsin smoothie som heter Mocha Choc A'holic eller något och den var skitgod, men väldigt mäktig :)

 

Men nu sitter jag här framför min kära dator igen.. Borde hem och duscha innan inflyttningsfesten..

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Mamma

Oj vad det var omgjort på din sida! Snyggt för rosa är ju inte riktigt din färg.
Kram

2005-08-05 @ 14:15:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits