8 aug 2005

Helgen.

 

Fredag:

Åkte till Claus inflyttningsfest i Kangaroo Point med John och Jens. Det var jävligt mycket folk där, men bara två nyktra. Jag och Marie. Men det var kul ändå för jag grabbade tag i Othal och satt och snackade med honom för att lära mig bättre engelska, men det behöver inte han veta haha :) Nej men han är en snäll amerikan med bra musiksmak.

Efter festen åkte alla till Fridays som är en pub, men då gick jag hem och la mig för jag hade inte lust att betala 8 dollar för att sitta o glo på massa fulla människor på en pub.

 

Lördag:

Idag åkte jag till Ikea med Pontus och Anders. Meningen var att jag skulle köpa knäckebröd och kaviar, men det hade de juh inte speciellt gott om :( de hade bara finskt äckligt knäckebröd o någon skum kaviar som nog absolut inte var svensk. Däremot hade de Marabou choklad till specialpris, jag som slutat äta choklad började igen :/ Men bara för den här helgen.

Efter Ikea gick vi och storhandlade mat på Coles och sen hem igen. Och sen slappade jag och pluggade hela kvällen.

 

Söndag:

Idag gjorde jag ingenting vettigt förutom att städa hela lägenheten med Andreas, Johan och Erling. Det behövdes verkligen för det såg ut som en svinstia, men nu är den så fin så fin igen. Sen stack grabbarna iväg och hyrde 15 minutes så vi såg på den tills vi gick och lade oss.

 

Måndag:

Idag har jag tränat Yoga igen. Galet vad jobbigt det är. Jag skakade som ett asplöv efter träningen haha. Sen sträckte jag mina skuldror också för han ville vi skulle stå i någon omöjlig ställning ett bra tag och det tyckte inte mina stackars skuldror om. Men man blir nog vigare av det -hoppas-

Annars har jag inte gjort någonting idag..

Bye..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits