22 juli 2005

Igår:

Hade ingen skola så jag kunde sova lite längre än vanligt, alltid härligt. Gick dock upp ganska tidigt ändå för att duscha och göra mig iordning och sen åka till Kelvin Grove och köpa en bok jag skulle ha till en lektion idag.

Efter det mötte jag Anders och hängde med honom hem för han, Rune och Marianne skulle ha förfest där innan pub nightcrawlen. Det var en studentgrej med föreningen NORSK som jag numera är medlem i :) Vi gick runt till massa olika pubar och fick en gratis drink på nästan varje ställe. Jag tog det dock lugnt eftersom jag skulle upp till åtta idag på lektion.

Sov hos Anders, Rune och Marianne i natt för det var närmare till skolan då så jag slapp gå upp så tidigt.

 

Idag:

Gick upp tyst som en mus, men lyckades ändå väcka alla tre -klant-

Sen åkte jag iväg till Kelvin Grove på min första lektion i Early Childhood Nutrition something.. EAB021 heter iaf kursen. Det var ganska okej, men vi var bara 11 i klassen så det kändes lite jobbigt eftersom man säkert kommer få prata mycket då, men det går nog bra hoppas jag.

Ikväll är jag iaf bjuden på BBQ hos en skånsk tjej som heter Kerstin, det kan nog bli ganska roligt. Efter det ska vi nog till student guildbaren och kolla på "The Living End" som är ett band :)

Bye..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits