10 nov 2005

Idag vaknade jag rikigt tidigt bredvid en spindel, men jag väckte den nog också när jag gick upp. Känns faktiskt bättre att gå upp runt nio än runt tolv så om jag orkar ska jag försöka fortsätta med det. Jag och Carro tog sällskap ner till skolan för att sitta på internet och plugga, eftersom vi inte fått internet till lägenheten än!? Jag gillar verkligen inte de nya hyresvärdarna. Ska nog ta mig en promenad till dem och fråga vad fan de pysslar med, Carro hade inte ens fått ett kvitto än på att hon betalat in hyran. Det fick man inom två dagar av de andra.

Men men jag har iaf pluggat idag och hämtat min assignment om ätstörningar. Den gick inte alls så bra som jag hade hoppats på -suck- Men jag gjorde iaf mitt bästa och jag fick över 50% på den så jag får väl vara nöjd antar jag.

Final exam i psykologin nu på måndag, kommer nog inte gå bra, men iaf.

Usch inte lång tid tills jag ska hem nu heller. Jag vill inte hem, jag vill va rik och åka runt i Australien och backpacka!

Livet är orättvist alltså.

Bye..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits