18 nov 2005

17 nov 2005
Vaknade av att Carro bankade på min dörr och skrek "KRIS"! Jag går helt yrvaken och öppnar och hon säger att det hade suttit en nål i ena däcket på bilen och när de drog ut den pös hela däcket ihop. Nu får vi betala 150 dollar för det -snyft- Jävla skitbil!! Fast snygg var den, en mitsubishi lancer 2005. Men vad hjälper det när man får betala, suck vilken otur vi haft!

Satt iaf hemma hos Anders nästan hela dagen på internet och var bitter.

Sen gick jag ut på en avslutningsfest med Carro på kvällen för Anders den stackaren skulle jobba. Det var nog sista gången jag såg många av de människorna faktiskt..

18 nov 2005
Idag har jag inte gjort mer än att vaknat än.. Mitt rum ser verkligen ut som fan!! Och jag flyttar snart, det är verkligen KRIS!! Hur ska jag få hem allting? Usch jag orkar inte -jobbigt- Tror jag stannar här istället, lättast så juh.

Fast jag har kommit på en sak. Jag ska kliva ombord på planet i så mkt kläder jag kan få på mig så jag slipper övervikten. -smart men varmt-

Bye..

Kommentarer:
Postat av: Mormor

Vi tycker att det var tur i oturen att inget hände med bilen, när ni var ute och åkte.
Fint sandslott!!!
Smart med kläderna, men svimma inte!

2005-11-18 @ 18:46:32
Postat av: Morfar

DEt är fult att svära, tänk på det !

2005-11-18 @ 18:49:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits