20 nov 2005

Usch nu har jag inte många dagar kvar här i Australien alltså -synd-

Har vart fester nu varje kväll från torsdag tills igår. Lite sorgligt faktiskt att man kanske aldrig mer får se dem igen. Fast som sagt dem man vill hålla kontakt med håller man nog kontakt med, resten struntar man i.

Folk åker hem nu titt som tätt eller ut på resor i Australien innan hemfärden.

Nu kom Carsten precis och knacka på och sa hejdå. Jag tycker verkligen inte om goodbyes.

Ian fick mig nästan att gråta igår fast att jag knappt ens känner han. Han sa typ "jaha då ses vi väl aldrig mer igen då". Men jag fick han att säga "ses snart" istället så det inte blev så hemskt. :) Iblans får man faktiskt låtsas saker.

Idag har jag slappat vid Anders pool med Carro och Anders. Var verkligen supermegajätte varmt ute idag! -galet-

Nu ska jag iaf fortsätta packa lite.. -suck-

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Morfar

Tack för bilden på dandslottet
Tack för bilden på sandslottet !
Idag har vi haft - 3 grader med strålande sol.
Nu har Du inte många dagar kvar.

2005-11-20 @ 16:18:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits