10 okt 2005

Igår:
Var med Carro ner till stan för hon skulle handla ett rosa armband som stödde bröstcanserfonden här i Australia. Det slutade med att jag med köpte ett faktiskt. Kostade bara 2,50 och gick ju till något bra -stolt- Sen skulle Carro visa mig en lite mer alternativ affär som hon hittat inne i staden som hon trodde jag skulel gilla.. Det gjorde jag också! Fan att man inte är rik :/ Men jag köpte mig iaf en t-shirt.
Sen gick vi till Supré och kollade på ett par byxor, men jag är för tjock i midjan för jag kan inte knäppa dem -blah- Small kunde jag ha, men de satt inte snyggt i låren. Vilka problem man ska ha.

Vi gick iaf tillbaka sen för vi skulle träffa hennes spanska vän David och sen dra till badet. Ett sånt där utebadhus. Jag simmade faktiskt 200 meter. Visst det låter inte mycket för normala människor, men för mig var det nog rekord tror jag.. Men jag låg mest och slappade i solen -härligt-

Sen tvättade jag massor av kläder!! Jag hade nog inte ett rent plagg att ha på mig tror jag.
Mötte en jättesöt katt som la sig på mina fötter när jag hämtade in tvätten sen i mörkret. Blev lite lätt ihjälskrämd först, men den va gosig och söt!

Btw slutade jag med chips idag med!! Ätit mitt sista innan jag ska hem nu, hoppas jag!
Chokladen har det gått bra med, inte ätit en enda smula! -duktig-

Idag:
Idag har jag gått ner till gymmet och gått 3,8km på 30 min innan yogan började. Hann även med 110 situps och 50 armhävningar -stolt- Ska dock göra mer innan dagen är slut!
Yogan var jobbig men härlig som vanligt, man blir verkligen helt slut efter den. Jag som tänkte gå 30 min till på gångbandet innan jag skulle gå hem igen. Får gå dit tidigare nästa gång så jag hinner det innan. Jag gick iaf hem igen, så det blev lite träning idag iaf. Inga fel det, det behövs!

Det var allt för idag hittills.

Bye..

Senare:
Nu har jag varit och kollat på Mythbusters med Anders. Var juh lite kul, men inte så kul som jag trodde. Men jag gjorde iaf något och jag gick fram och tillbaka :)

Ska upp klockan nio imorn och dra och träna.. Fina grejer det. Hehe.

Nattis.

Bye..

Kommentarer:
Postat av: marcus

mår du bra av att låta bli ska du låta bli, annars ät du på.

Hmm du skulle ha stulit katten, den verkade gullig :)

Jag vill testa Yoga, du får dra med mig någongång när du kommer hem :)

Hehe Mythbusters är varierande i kvaliten tycker jag. vissa avsnitt är faktiskt grymt roliga, jag får fixa de bästa tills du kommer hit, om vi har tid för dem ;)

saknar dig.

2005-10-12 @ 02:17:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits