12 okt 2005

Var uppe klockan tio idag och stack och tränade -duktig- Idag hann jag 4km o 74m på trettio minuter. Mitt mål ska bli 5km!! Måste skaffa mig lite bättre kondis först bara..

Efter träningen mötte jag Lene och Mette, de skulle till avslutningsmiddagen för oss internationella studenter. Det var tur att jag träffa dem annars hade jag missat den middagen. Eller ja, själva maten kunde jag gärna skippat, feta pommes och hamburgare. Alltid så fett!! Illa att jag åt det, men jag orkade inte allt för jag fick så ont i magen. Fick en t-shirt som det står "Queensland University of Technology" på och sen är det Australien på baksidan.

Nu ska jag på psykologilektion och sedan träna aeroboxing -kuligt-

Bye..

Hur härligt som helst med träning juh!! :) Varför har jag inte gjort detta tidigare, lika ofta!?
Det som inte är bra är att jag äter som en häst.. kommer juh va lika fet då även om jag tränar -illa- Men iaf så äter jag inte choklad och chips längre och det är bra! =)

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits