14 okt 2005

Uhh! Vem är det egentligen som sätter en lektion på en fredagmorgon klockan åtta!? Det e galet!! Då är man trött efter hela veckan som gått liksom och vill helst inte kliva upp klockan halv sju!
Men duktig som jag är så gjorde jag det iaf, mot min vilja! Var skittråkig lektion, men Megan hade blitt nöjd med min "plan" som jag skickat in och tyckte det skulle bli intressant att läsa min uppsats.
Som jag nu för övrigt har skrivit 400 ord på... av 2000! Men det är inte så svårt att skriva om det eftersom jag gjort det i Sverige med i flera ämnen till och med. Så det ska inte vara några problem.

Somnade som en liten gris i sängen efter skolan iaf.

Sen när jag vaknade gick jag iväg och betalade hyran på Commonwealth Bank. Jag hatar att betala hyra och räkningar och massa skit. Kläder kan jag betala, men sånt där är bara tråkigt. Tyvärr måste det ju göras iaf -sucka- Men nu är det iaf betalat för två veckor till.

Känns verkligen inte som jag redan bott här i två veckor, en kan jag gå med på men inte två. Neeej.

Lat har jag varit med och inte gått till träningen -dumma mig- Får gå dit imorn med om det inte är fint väder, för då ska jag minsann till Anders pool och sola!

Nu är det bara 44 dagar kvar tills jag åker hem..

Bye..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits