16 okt 2005

Det regnar fortfarande!!! Kallt som attans är det nu också.. håller ju på att frysa ihjäl här och regnet bara vräker ner.. Inte kul alls inte! -uscha-

Var iaf skitkul igår!! Eller nu kanske jag inte ska överdriva, men roligt var det faktiskt. Var först hemma hos Anders, Rune och Marianne och lattjade lite och sedan gick folk ut i omgångar, men pga allt regn var det en omöjlighet att få tag på taxi. Jag och Carro gick ner till The Valley istället! Inte så långt direkt, men jobbigt väder juh =/ Vi gick till Sunbar där vi mötte Jens, John och Anders. Men de stängde redan klockan två så vi gick till Birdee istället efter det. Men orkade inte direkt va där så länge så vi gick hem, iaf jag, Carro och Anders. Blev lite sämre på slutet av natten där men iaf.. Kanske ordnar upp sig hoppas jag!

Idag hade jag tänkt handla för jag har ingenting att äta, men vem går ut i ösregn och handlar!? Inte jag iaf. Skulle även möta Adrien och få tillbaka min 64 dollar han har, men det får nog bli en annan dag det med.. Inte lust alls att gå ut!

Ska krypa ner i min säng nu och kolla på Haggard för kanske 14 gången. Dock inte i rad, utan allt som allt!

Bye..



Kommentarer:
Postat av: mamma

Här har vi inget regn just nu utan ett strålande höst väder, kallt på natten men sol på dagen.
Efter regn kommer sol tänk på det.
Kram

2005-10-16 @ 12:49:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits