17 okt 2005

Idag gick jag 6 km, gjorde 100 situps och 50 push ups innan yogan! Ganska bra iaf..
Vi hade för övrigt en annan yoga-tränare denna gången. Hon var helt jävla flummig!! Hon såg ut som en hippie, hade världens skummaste musik på och var mer inne på att vi skulle tänka oss att vi var ett rymdskepp som landade än han den vanliga power-yoga tränaren!
Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka, annars slutar jag!

Annars har jag inte gjort mycket idag. Jo, jag pluggade förut inför mitt första exam-test som jag ska ha imorn klockan 2pm! Jag somnade! Var så himla tråkigt att läsa om, men nu vet jag iaf lite mer kanske än jag hade vetat om jag inte pluggade.

Nu ska jag läsa lite mer och slappa!

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits