18 okt 2005

Denna dag har juh inte blivit som jag tänkt mig alls!
Jag gick upp tidigt och pluggade lite till min exam istället för att gå och träna! Visserligen bra gjort kanske, men jag ville hellre träna! Hann bara med 2 km innan aeroboxingen och missade stretchingen helt -snyft-

Sen hade jag mitt exam-test, och det gick väl sådära kanske.
Fick iaf reda på att vi fått 9 och 3/4 utav 10 på presentationsredovisningen! Fan vad vi är bra isåfall! -stolt-

Sen när jag skulle gå hem från skolan blir jag stoppad av en sån där idiot som lurade mig totalt! Så nu ska jag klippa, slinga och massa saker med mitt hår innan jag kommer hem. Ska även ta bort hår under armarna permanent, vilket egentligen skulle kosta 150 dollar! Så jag får väl gå dit och göra det då även om jag inte direkt har problem med det!
Jag är så lättlurad! -tönt-

Ska iaf på bio ikväll med Anders och se någon skum action tror jag.

Bye..

Filmen var faktiskt riktigt bra! Vi såg på Transporter 2, en riktig action, men faktiskt ganska ball!

Det är förresten inte bara vi fjorton människor som bor i detta huset utan även ca en miljon myror och flera stycken skitstora kackerlackor! UHH!

Jaja, ska sova nu.. imorn blir det att skriva uppsats!

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits