20 okt 2005

Nu är jag trött på det här!!! Vart är solen!??!
Hur kul är det att vakna och titta ut och det ösregnar? Inte kul alls!
Jag är juh i Australien för tusan, det ska vara fint väder här, och varmt också!

Fick höra av Kerstin igår att det skulle bli storm hela helgen, men att solen skulle komma tillbaka igen vid Onsdag nästa vecka. -hoppas- Jag behöver sol!!

Hur ska jag ta mig till träningen idag när det ösregnar? -damn it-
Måste även till skolan och skriva ut min uppsats.

Nu vill man ju verkligen bara lägga sig ner och sova bort hela dagen istället. -gäsp-

Bye..

Senare:
Jag kom allt iväg förut i regnet, tog "free loopen" till skolan halva vägen så jag blev bara hälften så blöt.
Jag skrev ut min uppsats som ska in imorn och sen tränade jag. 2km springning och 100 situps innan aeroboxingen -bra-

När jag skulle hem regnade det på som fan så jag tänkte att jag skulle ta "free loopen" så med. Den ska liksom gå var tionde minut och sen tar det ca fem minuter att åka dit jag ska också. Jag stod där i regnet i 30 minuter och vänta på bussjäveln som sedan tog 20 minuter till dit jag skulle av! Jag hade juh faktiskt blivit mindre blöt och det hade gått snabbare om jag gick själv!!

Sen när jag äntligen kom hem helt blöt och kall och längtar efter en varm dusch så blir det iskallt mitt i allt när jag står där med schampoo i håret och allting. Fy tusan alltså!! Var bara att duscha i kallt och sen springa in på rummet, stänga av fläkten, och klä på sig varma kläder!
Tog en kopp varma koppen med :)

Jävla skitväder helt enkelt!

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits