22 okt 2005

Idag har det varit strålande sol och varmt hela dagen!! Hur underbart som helst juh!
Jag vaknade imorse av att Carro knackade på dörren och frågade om jag ville med till Lagunen. Det är en konstgjord strand här inne i city. Inte riktigt i city, men iaf bra nära. Jag hängde givetvis med bort dit eftersom den ligger på Southbank och jag ändå skulle klippa mig där halv två passa de toppen!
Svettiga som få kom vi äntligen fram iaf och lade oss på kräset faktiskt och inte sanden. Jag beställde mig även eggs on toast som frukost eftersom jag inte ätit något! Guud vad det var härligt att ligga där i solen och äta frukost!
Jag hann tyvärr dock inte bada idag för jag skulle till frissan ganska snabbt, men iaf :)

Nu har jag klippt mig och fått slingor, håret är helt perfekt!! -toppen- Spikrakt är det också för de fönade det så. De måste ha någon speciell ångfön eller något för såhär spikrakt blir det aldrig när jag försöker! :/

Nu ska jag och Carro iaf iväg till Anders (svensk) som fyller 23. Eller han fyllde förra veckan, men har grillfesten idag :) Ska grilla majs -mums-

Jag och Carro köpte dock en majspinne innan vi gick hem från Southbank förut och gudars vad det var gott!!

Bye..

Ihh det kom en possum och klättrade på mig förut när vi gick iväg genom botanic garden till Anders :) Trodde de skulle vara rädda av sig, men inte då.. Han kom och drog lite o mitt byxben och ställde sig med tassarna på mitt knä -söt-

Var inte så många folk hos Anders när vi kom dit, men vi grillade våran majs och sedan gick vi. Orkade inte vara med på fest idag faktiskt.. Men det var trevligt att träffa det lilla folket som hann komma under tiden vi var där iaf.

Bye..

Just ja, jag glömde ju skriva en sak.
När vi gick ner mot Anders så såg vi en ca fem cm stor hårig spindel springandes på marken framför oss. Synd att det var mörkt så man inte såg den så bra, men den var säkert söt. -tro- Bara den inte går på mig så är den söt haha!

Nu ska jag sova för imorn ska jag klappa koala!!

Bye..

Kommentarer:
Postat av: mamma

Roligt att Du skriver lite mer nu på bloggen.
Kan man få se ett nytt kort på dig med den nya frisyren? Kram

2005-10-23 @ 10:13:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits