26 okt 2005

Usch igår när jag kom hem från träningen såg jag att de tagit internet. -panik- Liksom, vad gör man utan internet?? Jag har inget liv utan internet verkligen. Jag la mig på min säng och sov i tre timmar och sedan låg jag bara ovanpå den och glodde in i väggen. Carro kom och skratta åt mig, för jag visste verkligen inget o göra :/ men men..

Gick iaf på bio sen och såg på Into The Blue med Anders. Tror vi mest kollade på den för att Jessica Alba var med, hon som är så förbannat snygg enligt alla. Livet är orättvist.

Jag ska dricka minst en flaska vanilla coke light tills jag åker hem nu för att bli trött på det! Hoppas det funkar, så det inte får motsatt effekt och jag blir beroende av det. Haha.

Idag har jag sovit galet länge i brist på fint väder och internet. Jag gick faktiskt upp klockan nio idag första gången och kollade om jag kunde gå iväg till stranden och sola, men himlen var helt grå och hemsk så jag la mig igen. Sen vaknade jag av att pappas kusin Åsa ringde. Eller jag var vaken lite innan det, men iaf :)
Så idag har jag tvättat och läst lite i boken som jag kom på att jag lånat av Carro.

Nu sitter jag i skolan och ska snart träna.

Bye..



Kommentarer:
Postat av: mamma

Kula att Åsa ringt, bestämmde ni något? Känns det bra att ha fått kontakt med henne?
Kramar från ett grått och regnigt Göteborg.

2005-10-26 @ 08:24:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits