30 okt 2005

Usch idag när jag vaknade och gick på toaletten så svimmade jag. Fy tusan. Jag vaknade på toagolvet med blod i hela käften. -illa-
Jag hade nog slagit mig ganska hårt i huvudet så jag bet mig i tungan. Inte kul alls. Jag lyckades iaf ta mig in på mitt rum igen och lägga mig på sängen. Carro kom ca fem min senare och stack in huvudet och det första hon sa var "Hur mår du egentligen? Du ser helt väck ut!". Hon hämtade vatten till mig och kutade ner till Woolworths och köpte frukt och dricka till mig. -snällt-
Jag tror det var vätskebrist eller något jag svimmade av för jag blev genast mycket bättre när jag hällt i mig en liter vatten. Jag som dricker hela tiden tycker jag, men men..  Jag lever iaf fortfarande, lite svårt att prata dock och värsta bulan i huvudet.

Nu sitter jag iaf på skolan igen eftersom vi fortfarande inte fått internet till "Doonbah" som det faktiskt heter där jag bor.

Jag bjöd Carro på mat förut också. Samma mat som jag lagat dagen innan, men jag lagade såklart ny idag faktiskt -duktig- Mätta blev vi iaf.

Imorn drar vi iväg till Fraser Island klockan två!! Wiiee, ska bli så härligt verkligen!

Men så nu blir det nog inget skrivande på bloggen på över en vecka antar jag.. Nog ingen som kommer lida av det iaf så :)

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Mo och Mo

Hoppas Du blivet bra nu så att Du kan resa.

2005-10-30 @ 17:46:28
Postat av: mamma

Det är viktigt att äta och dricka speciellt om det är varmt, sömn är inte så dummt heller.
Ha en trevlig resa!!! Karmar

2005-10-30 @ 18:07:00
Postat av: mamma

Klart vi kommer att sakna bloggen!!!

2005-10-31 @ 08:07:10
Postat av: Morfar

Tack för snygga kort. Körde Du också bilen någon gång ?

2005-11-10 @ 20:12:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits