4 okt 2005

Phew vad varmt det är idag. Snart får man ta med sig ombyte till skolan för att inte lukta svett. Haha då är det varmt också.

Idag gick jag upp klockan nio alldeles av mig själv, pigg var jag också.
Kan ha något att göra med att jag lade mig och somna klockan nio igårkväll. Jag har verkligen inget liv utan min dator. Visste inte vad jag skulle göra så jag lånade en bok av Carro och läste! Fatta att om jag läser frivilligt har jag tråkigt som attans. Men jag orkade bara ett kapitel sen somnade jag ist.

Nu snart ska jag möta Jesse och jobba lite med presentationen som vi ska ha idag -nervös- Men det går kanske bra iaf..

Bye..

Presentationen gick skitbra, jag råkade till och med sno två slides av Jesse och pratade om dem. Var faktiskt ganska kul denna gången.

Bye..

Kommentarer:
Postat av: mamma

Presentationen går säkert bra. Ett liv utan dator bör väl gå bra, kanske att du får fler och mer personliga kontakter.

2005-10-04 @ 07:57:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits