6 okt 2005

Shit alltså! Jag var nyss nere och handlade lite, och på vägen hem så rinner det svett om en.. Man kan knappt gå ut utan att svettas ihjäl nu.. Helt galet!

Får börja ta med ombyte till skolan snart alltså.. Äckligt att gå runt där och lukta svett -uäck-

Ska bli 36 grader varmt nu på lördag. Då ska jag och Anders sticka iväg till Water World för att överleva. Tyckte att det skulle passa bra en sån varm dag. Så får jag lite färg också, är liksom alldeles för varmt för att ligga ute och sola och sådant när man inte har vatten i närheten man kan gå ner och svalka sig i.

Har hittat en skitgod dryck här nere nu också.. Man orkar knappt äta nu när det är så varmt så då får man dricka massa istället. Ribena heter den och är svartvinbärssmak -mums-

Jag måste verkligen gå ner alla kilona jag gått upp här, jag ser förskräcklig ut!! Har blivit helt rund, det är misär! Tränade iaf aeroboxing igår och ska det idag med.. Hade tänkt jogga ner dit.. Bra uppvärmning, men komma dit totalt svett kanske inte är en höjare. Får se hur det blir.

Jag verkligen måste sluta med chips och choklad med. Inte undra på att jag gått upp massor när jag äter massa sån skit!

Nu ska jag iaf duscha!

Bye..

GRATTIS Madde på födelsedagen!! -kasta ballonger på- Wiiee!


Kommentarer:
Postat av: mamma

Klaga inte nu när det "äntligen" blir varmt!
Chips och choklad kan Du väl skippa ät vettig mat i stället.

2005-10-06 @ 08:31:52
Postat av: marcus

tror du har insett vad jag tycker om att du börjar få lite former igen istället för att vara benig ;)

Så jag tror mina åsikter om att man ska äta vad man vill och tycka om sig själv iaf är rätt onödiga att skriva ut, vill ju inte vara tjatig, ojdå nu gjorde jag det iaf ;)

saknar dig.

2005-10-12 @ 02:13:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits