8 okt 2005

Water World

Idag åkte jag och Anders till water world. Tog ca 45 min att komma dit, men 30 min hem hehe. Var iaf skitkul där inne, synd bara med så mycket folk att det blir så långa köer :/ Det tycker jag inte om. Få stå och vänta 30 min för att åka och sedan tar själva åket 30 sekunder liksom. Men kul var det iaf, och jag åkte till och med Terror Canyon -modig- haha. Jag tycker egentligen inte om sådant i rör, speciellt inte om det e kolsvart i röret som svänger åt alla håll och kanter också, men det var superkul =)
Vädret skulle vara 36 grader idag, men det kändes snarare som 26 för det blåste så mycket. -illa-
Efter att alla åkattraktioner stängt så var det vattenbio, man kunde sitta i en badring i wavepoolen och kolla på bio. Jag och Anders kollade i fem minuter, dock inte ifrån vattnet. Men sen bestämde vi oss för att åka hem istället. Så nu har jag åkt motorcykel i mörkret med mörkt visir på också, samtidigt som jag var trött så jag höll på att somna. Lite farligt. Men jag lever än iaf..

Nu ska jag sova.

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits