15 sep 2005

Igår och idag har jag tränat aeroboxing!! Satans vad det är kul alltså =) och riktigt bra träning för hela kroppen. Gick även till och från träningen och cykla 2 km på fyra min innan som uppvärmning :)

Annars händer det inte mycket här borta faktiskt..

Min presentationskompis e spårlöst försvunnen dock så jag vet inte riktigt hur det ska gå med våran muntliga presentation på tisdag =/ Men det löser sig nog.

Imorn och på lördag är det grillfest iaf. Imorn hos Kerstin och Brian och det kommer ca 100 pers!! Hur det nu ska få plats där, men det löser sig nog det med hoppas jag. På lördag är det hemma hos John och Jens, de har inflyttningsfest. Hoppas denna helgen blir lite roligare än de innan :)

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Mamma

Du får säkert en trevlig helg, tänk possitivt!!!
Kram

2005-09-15 @ 14:52:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits