26 sep 2005

Idag vaknade jag först runt halv elva av att Jesse ringde mig angående presentationen vi ska göra. Så nu ska jag möta honom imorgon utanför biblioteket klockan tolv -tidigt- Men det är bra att jag kommer upp och får det där gjort så jag slipper tänka på det mer denna vecka. Sen efter det kan jag faktiskt gå på stan lite och fönstershoppa, blir inget annat för mig inte :/ Har inte råd.

Sen somnade jag iaf om efter att Jesse ringt och vaknade senare runt klockan tolv av ett sms och bokstavligen flög upp ur sängen, det var lite läskigt, och ganska onödigt att jag flög upp helt livrädd juh ;) Men men.. har faktiskt vart vaken sedan dess.

Jag gick ut på en liten promenad förut och det första jag ser är en gammal gubbe med tuppkam, jag tror han förnekar att han blivit gammal eller något. Sedan när jag gick vidare såg jag en gubbe med bara ett ben, stackars honom. Och tillslut såg jag det jag inte ville se och det var en misstänkt anorektiker. Hon va sååå smal och lång så det var galet, var inte ens fint men ändå avundas jag henne att hon vart så stark och blivit så smal. Men men.. Livet är allt bra konstigt.

Resten av dagen har jag legat framför tvn och vart glad över att jag gick ut då när jag gjorde, för nu är det mulet och tråkigt väder. Jag kollade påOprah och det handlade om fettma, och den tjejen som var med där hade gått ner 301 pounds, vet inte riktigt hur många kilo det är, men det såg ut att va extremt mycket iaf! Förstår inte hur man kan vilja bli så fet i första taget, fast det kanske inte var frivilligt? Men nu såg hon bättre ut iaf, men hade massa äckligt hängande skinn överallt -uhh- Nej den dagen jag blir så fet OM jag skulle bli det skulle jag lätt ta självmord, fy vad hemskt alltså att se ut så och knappt kunna röra sig. Men jag tror inte jag skulle tillåta mig själv att bli så fet.. hoppas jag..

Nej nu ska jag slappa lite mer..

Bye..

Kommentarer:
Postat av: marcus

dumma anorektiker som går omkring ut :S Men det är ju ett underbart steg att du inte tycker det är fint iaf :)

Ohh jag vill också vara med och titta på tv och gosa :)

Saknar dig.

2005-09-26 @ 12:29:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits