7 sep 2005

Igår var jag äntligen iväg och såg på "Charlie and the chocolate factory" :) Var lite jobbigt att de sjöng en del i filmen, för sånt är bara drygt. Men fan vad Johnny Depp spelade bra!! Jag vill HA den rollfiguren han spelade :D Han var så flummig och rolig och såg rätt lustig ut :)

Idag:
Nu har jag snart mitt mid-term exam i psykologi. Kommer juh gå åt skogen och det vet jag redan, men jag bryr mig inte så mycket för jag har juh tre andra ämnen kvar att kanske kanske kanske klara av.. Men man vet ju aldrig hur det går med det heller. Ska iaf iväg och köpa en ny bok senare i ämnet om Australien, för jag måste ha läst den innan jag skriver uppsatsen i det.

Bye..


Senare:
Haha det där gick juh helt åt helvete, men men jag är glad ändå för en gångs skull :)
Köpte min bok om Australian Beach Culture förut också, så nu ska det väl läsas en del tills helgen börjar o jag får sätta mig o skriva min essay.. Om jag gör den bra och min presentation bra har jag klarat hela Australien kursen ^^ -wiiee-

Haha de visar Beck på TVn här nere, på svenska!! Iofs med engelsk text, men ändå. Haha ballt =)

Bye..



Kommentarer:
Postat av: Mo o.Mo

Vi tror att det går bra för Dig och håller tummarna.

2005-09-07 @ 11:38:52
Postat av: marcus

tycker bäst om dig när du är på detta humöret och jag håller tummarna för dig :) plus att det spelar ju ingen roll om du inte klarar alla kurserna, det är ju upplevelsen som är viktigast tycker jag.. och jag hade fan inte klarat en kurs på engelska ens :S.. Och csn bryr sig ju bara om om du fått 15p förra terminen och det bör du ju få?

2005-09-07 @ 15:51:02
Postat av: mamma

Kämpa på, här är mörkt om kvällarna och höststormarna har börjat...och Du närmar Dig sommaren med sol och bad, njut!!!

2005-09-07 @ 20:45:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits