Bestämd ung man

Jag har visst en väldigt bestämd kille här hemma för nu när jag skulle ge honom välling dög det inte alls. Det var usch och blä och han bara skrek rakt ut. Gick inte på något vis få i honom någon välling inte. Så jag gjorde ersättning istället och det var namnam det för det mumsade han i sig på ett nafs och sen tvärsomnade. Bortskämda lilla barn ;) Eller så gillar han inte välling helt enkelt än.. i natt fick han i sig hela flaskan men då kanske han inte orka protestera för han var så trött. Who knows?

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

Nej jag tog bort dom bara för att Dennis ville läsa dom och de fick han inte. Han behöver inte veta allt om vad jag tycker om hans mamma. =)

2008-04-20 @ 23:29:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits