Bröllopsnatten

Igår kom Marie och Neo över på filmkväll för våra grabbar var ute och partajade lite. Det värsta var att det var den sämsta filmen genom tiderna som vi hade. Bröllopsnatten hette den och skulle vara en komedi som dessutom låg på topplistan, my ass alltså. Den var så dålig så vi visste knappt var vi skulle ta vägen. Fattade inte ens första meningen som stod på baksidan av fodralet, bra början liksom. Vi snabbspolade genom skitfilmen och sen satte vi på Knocked up istället som är sååå mycket bättre!!
Var trevligt att de kom över, annars hade man haft det skapligt tråkigt här.


Idag har vi mest vart inne och latat oss här.. inte orkat göra ett skit. Sånna dagar får man ha!

//S

Kommentarer:
Postat av: Jessi

Jag håller med!!! Filmen är ju helt sjuk!! Det är dne när dem har filmat på två olika bilder samtidigt?? Jag och mina kompisar trodde det var nåt fel på filmen! haha :P

Postat av: Marie

haha ja de va bland dom skummaste filmerna jag sett:P ja de var trevligt:D

2008-04-28 @ 09:01:47
URL: http://sezzan85.blogg.se
Postat av: Hanna

hehe.. man blir nästan på dåligt humör när man får tag i en så kass film. =).. men ja, knocked up är rolig iaf hihi!

2008-04-28 @ 09:21:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits