Dålig stil

Vi skulle ha föräldragruppsträff idag klockan tre och jag gick såklart dit. Jag var lite tidig så satte mig där och väntade. När klockan nästan var tre så kom Veronica med Emil dit så jag var iaf inte ensam, skönt. Hatar att vänta ensam. Vi gick in och satte oss i rummet där vi skulle vara och vår barnmorska kom in med lite saft och kaffe, dock skulle hon inte vara med denna gången för den här gången hade vi själva i gruppen bestämt att vi skulle ha träff. Jag var inte med när det bestämdes, men dagen passade bra för mig iaf.. men ingen annan kom. Jag och Veronica satt där som två fån och undrade vad detta skulle föreställa för det var faktiskt de andra som suttit och kollat i sina kalendrar och så vilken dag som passade bäst. Så himla dålig stil tycker jag.
Jag och Veronica käkade iaf upp en bullpåse och pratade lite och gick sen hem. Det värsta är att hon såg dem nere på stan sen.. hade jag varit med då hade jag fan ställt dem mot väggen och frågat var fan de var någonstans!? Gillar inte när man bestämmer saker och sen så uppenbart bara skiter i det.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

ja de är verkligen dålig stil

Postat av: sussii med dom

hahaha jaaa :P

2008-04-18 @ 11:25:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Sussiiii

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits