Ingen bra start

Trött som fan är jag och Devin är pigg som en tok, ingen bra kombination. Jag är tyvärr ett monster när jag inte fått sova tillräckligt och någon väcker mig -suck- Känner mig inte direkt stolt över det. Önskar man kunde sova typ tre timmar eller något och vara jättepigg sen, men jag funkar inte så.
Fick i alla fall tillslut gå upp med mitt pigga barn även om jag bara har lust att dra något gammalt över mig och sova vidare. Nu ligger han här och leker med sin nya favoritleksak, en liten bok med en skallra på och är söt som vanligt. Tänk om jag också kunde vara så söt när jag är nyvaken.

Vi ska försöka ta oss till badhuset sen när David vaknar så Devin får bada lite, han älskar ju det. Nu när babysimmet är slut får man ta tag i saken i egna händer. Ska bli skoj!

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

Jag är då inte heller det sötaste när jag vaknar tyvärr.. hehe.. klart vi ska komma och hälsa på. =)

2008-04-24 @ 10:10:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits