Nu gick det igen

PUSS Hah idag kunde jag minsann få i honom lite välling igen. Gjorde bara 50 ml för att se om han ville ta den över huvudtaget eller om han tänkte vägra och skrika som sist, men denna gången gick det. Han tog några klunkar och sen kollade han på mig som om jag var dum i huvudet som gav honom något så äckligt, grimaserade lite, tog lite till.. Sen höll det på så och vipps så hade han ätit upp allting i flaskan. Så så farligt är det nog inte med välling även om det är något nytt och lite annorlunda konsistens än ersättningen. Bra om han får i sig välling som kanske är lite mer mättande.
Jag kommer ihåg att jag åt välling tills jag var ca 7 år gammal och tyckte det var hur gott som helst, så jag smakade lite på Devins nu och fy fan vad det var äckligt!!! Men testa måste man ju så man ser vad man ger sina små. Haha.
Fick i Devin 50 ml till nu så nu har han ätit ett helt mål välling. Duktiga pojke!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Ritha

Sötnos där.... =) =)

Postat av: Angiie

sådär var Thomas oxå, i början blandade jag vällingen och ersättningen.. sen tog vi bort ersättningen helt =)

2008-04-23 @ 03:10:24
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie
Postat av: Becca

Hehe jo men det är ju så att för många barn tar det tid att vänja sig.

Har du luktat i flaskan typ efter typ nån min efter att de har ätit upp. Fy faan vilken stank, man mår ju illa! ;)

Hoppas vi kan komma ner till er snart :)

2008-04-23 @ 11:03:52
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits