Skönhetssömn

Var har min sömn tagit vägen? Jag vill gärna ha den tillbaka för jag är som ett vandrande monster här nu.
I natt låg jag och kollade på klockan och den närmare sig tre, sen halv fyra.. halv sex och jag sov inte. Så jävla störande för jag är hur trött som helst. Sen kom David hem halv sju och jag sov fortfarande inte -suck- Somnade till lite efter att han kom hem, men då vaknade juh såklart Devin och skulle upp. Kunde lika gärna satt mig och grinat, men vad hjälper det?
Sitta natten för David i natt i alla fall så sen efter denna kanske jag kan sova igen.. hoppas kan man juh.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

stackare. du måste ju nästa gå iväg mrd de eller prova sömntabletter vet ju att du inte vill ta tabletter men de kanske behövs för sömn är jätteviktigt för att orka med...

Postat av: Becca

Men vännen då, hur kommer detta sig. Brukar det hålla på ofta? :(
Kom hit till mig så ska jag ta Devin en natt så du får sova lite :)

Pusss

2008-04-15 @ 09:41:27
URL: http://www.metrobloggen,se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits