Stackars

Devin var så tät i näsan i natt så han kunde inte ens äta, min lilla krake. Tur att jag hade näsdroppar hemma som jag kunde ge honom annars hade jag nog inte sovit en blund i natt och inte han heller. Han fick iaf i sig mat tillslut och somnade om, jag också. Men halv sju imorse var han pigg som en lärka trots att han har lite feber. Gav honom alvedon och nu har han sovit sen dess.. han måste juh bli frisk för han verkar ha blivit lite förkyld.

Snart ska vi iväg o träffa Elin, Kevin och Emma =)

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Går du och träffar folk om devin är sjuk?:S

2008-04-25 @ 11:14:02
Postat av: Xandrah

Tack för kommentaren i min blogg Gumz :D Hoppas grabben kryar på sig! Kram!

Postat av: Mia

Borde man inte stanna hemma om ens barn är sjukt?

2008-04-26 @ 16:38:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits