Valborg

Devins första valborg idag så blir allt att gå ut och se på någon brasa sen tror jag om vi hinner. Har ingen aning om var de är eller när de är, men det går ju att ta reda på. Vet ju inte om det är högljutt och sånt vid brasan så man egentligen skulle ha hörselskydd på honom? Var en som sa det till mig att det är bra att ha. -hmm- Jag har inga iaf, så är det högt ljud där så får vi gå hem igen. Han kommer säkert sova ändå den lille skrutten ;)
Tror inte det är så högt ljud när det bara är vid en brasa, men har inte vart vid någon sådan på massa år så jag vet inte. Så när Jenny sa att det var bra med hörselskydd blev jag lite fundersam.

Jag är såå trött nu förtiden, jag sover bra, men är sjukt trött iaf. Fattar inte varför, kanske sover för mycket så jag blir trött av det istället? Jobbigt är det iaf.

//S

Kommentarer:
Postat av: Lena N

Lite väl överdrivet att ha hörselskydd vid en majbrasa. Hade det varit en konsert eller något med bilar att göra så hade man kunnat tycka det vore nödvändigt. Å andra sidan vet ja inte om ni kanske har konserter på valborg där ni bor?

2008-04-30 @ 16:37:14
Postat av: Marie

äter du dåligt? kanske har järnbrist?

Postat av: Anna

haha den där Lena har en del sköna kommentarer mest hela tiden tycker jag !!

2008-04-30 @ 22:36:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits