BLOD!

Usch förut när David skulle iväg och hämta sin mat så stod Devin här vid dörren och kollade vart han gick. När David väl gått så vänder sig Devin om för att komma mot mig och då trillar han, och nappen som han håller i får han rakt upp i tandköttet så den där strängen ovanför framtänderna mellan läppen och tandköttet gick av. Gissa om han blödde. Jag blev hlt livrädd när jag tog upp honom och det bara rann blod!! Aldrig sett honom blöda förut så jag tog upp honom och sprang till telefonen och ringde David som kom tillbaka in igen. Fy jag fick ju en chock ju, min lilla krake. Lyckades trösta honom rätt fort och han sköljde munnen med lite vatten och fick alvedon sen ringde jag sjukvårdsupplysningen utifall att. Jag vet ju inte och bättre att ta det säkra före det osäkra. Det var iaf ingen fara som tur var, hon hade fått flera likadana samtal under dagen idag. Det skulle läka ihop och så, men vi skulle ge alvedon som vi redan gjort. -puh-

Dessutom imorse så halkade Devin på en tröja när han stod vid vår sängkant och lekte tittut. Han åkte framlänges ner med huvudet i sängkanten, var precis under ögat som träffade kanten och det blev svullet och blått på en gång. Ingen bra dag för min älskling idag inte =(


Lite blå under ögat, men glad ändå.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits